Sya Syaza✿
Novel.
Monday, March 25, 2013 @ Monday, March 25, 2013 | 0 comments





Assalamualaikum . Hi ;)

Percaya tak aku dah habis baca novel ni ? percaya tak , percaya tak ? jawab jawab . Haha . secara jujurnya , bukan senang saya nak baca novel cinta cinta ni . yes . bukan senang . maybe hati ni keras sangat kot . kuikui ;) Masa sekolah dulu , aku mana minat baca novel novel ni lagi lagi novel yang cikgu bagi tu . erghh ! sebab tu masa sekolah dulu kalau cikgu bagi novel , aku baca sinopsis je . hebat kan ? Haha :D

dulu masa kawan kawan aku baca novel bagi aku ' eee jiwang gila ' Now, tengok tengok . aku pun dah join . Haha XD tapi aku tak jiwang okay . aku nak sangat baca novel ni sebab ramai cakap novel ni best . aku rasa geram , aku nak try jugak baca . best sangat ke ! and betul lah .... novel ni memang best gila . seriusly tak tipu :)

Dari novel ni , banyak pengajaran aku dapat , First , kita kena terima Qada dan Qadar dengan hati yang terbuka. And kita kena tabah menghadapi setiap ujian dan dugaan yang menimpa kita ;)

And percayalah Insya Allah suatu hari nanti Allah gantikan yang lebih baik untuk kita . jyeahh ;)

Sincerely : SyaSyaza
















Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"