Sya Syaza✿
Wirawati Sya Syaza ♥
Friday, November 30, 2012 @ Friday, November 30, 2012 | 0 comments





HELLO . HAI .

Tahniah anda terpilih ! aku rasa macam nak balas je ' kepala otak kau tahniah ' -__- Tengok tengok aku dapat PLKN ! jeles tak , jeles tak ? Haha . mula mula dapat tahu memang kwaja gila ! asal aku dapat ?! budak baik macam aku ni perlu ke dapat ?! hmmm . tapi bila fikir balik . best apa . boleh kawad, baru kulit cantik . kahkah XD

nanti pergi PLKN .......................

- boleh cari pengalaman baru .
- boleh rasa hidup baru .
- boleh cari kawan baru .
and last ....
- boleh cari BOYPREN baru . eh ? Hahaha :P

* nak pergi PLKN nanti aku nak bawak sunblock banyak banyak . lepas tu taruk bedak kasi putih . takdelah kulit hitam . Haha .
* nanti pergi PLKN nanti aku nak bawak cadar colour pink . aku nak tukar , warna biru tak cantik . warna pink baru sweet . kelass gitu :D


tengok ni comel comel abang botak ni . siapa kata botak tak handsome ? ni handsome ni . hihihi :D

sebelum tu nak tanya dekat PLKN ada tak kicap manis ? kalau takde habis lah aku makan nasi tawar tawar je rasa -__- . Mak cakap dekat PLKN nanti kena basuh baju sendiri . kena bangun awal . pewhhhhh ! agak agak dekat PLKN ada tak bibik ? hahaha :P . Lagi satu kenapa ye baju PLKN warna biru , takde ke warna pink ? baru semangat nak kawad . Hihihi XD

* Lepas ni mesti aku rindu masakan mak aku sebab masakan mak aku sedap sedap :) #Fakta Haha
* Nanti aku balik PLKN nanti jangan terkejut kalau badan aku ada muscle muscle . baru tough ! kahkah XD
* Lepas aku balik PLKN nanti kalian boleh panggil aku 'WIRAWATI' mesti rasa bangga je . hihihi :p
* Kalau rindu aku dengar je lagu PLKN . ok ? :D

dari kiri ke kanan . *praktis awal awal :D

' Bersedia Berkhidmat Untuk Negara '                                                                    



















Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"