Sya Syaza✿
Nice To Meet You All ♥
Saturday, December 1, 2012 @ Saturday, December 01, 2012 | 0 comments


Assalamualaikum :)

Hai . hari tu kan kan kita jumpa Fifi Amira , Ekin and Nana . serius teruja gila . Haha :D
Actually , dah lama sangat aku nak jumpa Fifi dengan Ekin ni . kami kenal dari zaman myspace lagi . Haha XD tapi akhirnya jumpa jugak . yeayyy ^^


Hai ! ni Ajit . ni lah driver kami . cakap je nak pergi mana mana kompem dia bawak . Hahaha :D



Hari tu kami tengok cerita Breaking Dawn part 2 . jeles tak , jeles tak ? Haha . actually , sebelum ni aku tak pernah tengok pun cerita ni . saje nak try tengok . tapi sumpah best gila . hero dia jangan cakap ahh handsome gila doh ! Hahaha XD




Masa ni kami tengok 4 orang je . Aku , Ajit , Fifi dengan Nana . Ekin takde :(  kalau tak , baru nak jumpa dia . hmm .




Ha yang pakai tudung warna merah tu lah Fifi . cantik kan :D serius , tengok dalam gambar dia memang lawa tapi bila jumpa depan depan Ya Allah lawa gila . muka dia bersih je . tinggi pulak tu . untung siapa dapat dia . hihihi :D kebetulan masa tu birthday dia , serius tak tahu nak beli apa , tapi nasib baik dekat area oldtown ada kedai hadiah . ' Fifi , sory tau hadiah hari tu tak seberapa ' hee :')




Ni Ajit dengan Fifi . dorang ni cuma ......... no comment . mungkin kawan dan mungkin lebih dari kawan . opss ? Hahahaha :D




Ha yang pakai baju hitam tu lah Ekin . mula mula jumpa memang malu . Haha . Tapi akhirnyaaa jumpa jugak Ekin . kalau tak kempunan lah aku nak jumpa Ekin ni . Haha . percaya tak Ekin ni tinggi ? sebab aku ingat dia tinggi tinggi aku ke tapi bila dah jumpa depan depan pewhhhh ! tinggi gila . badan dia jangan cakap ahh . slim je . jeles aku . Hahaha :D

# Please jangan tengok seluar comel aku tu . Hahaha XD

* By the way , nice to meet you Fifi , Nana and Ekin :) hope kita dapat jumpa lagi lepas ni . hihihi :D Ajit ? tak payah nak nice to meet you sangat lah kan . aku dah bosan jumpa kau Jit . Hahahaha :D




Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"